Meie toodang on kvaliteetne ning selle kestvus on pikaajaline. Mõistame, et mõnikord on ühel või teisel põhjusel vaja ostetud toode välja vahetada või tagastada. Kontrollige toodet pärast ostmist hoolikalt üle.

14-PÄEVANE RAHA-TAGASI-GARANTII

Enamik kaupadest, mida müüme, kehtib 14 päevane raha-tagasi-garantii. Tagastatud kaup peab olema kasutamata, kahjustamata originaalpakendis, kaup ei tohi olla kaotanud kaubanduslikku välimust ja tuleb tagastada koos ostu kinnitava dokumendiga (arvega).

14-päevase raha-tagasi-garantii toimimiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused:

✓ Tagasimakse registreerimiseks võtke meiega kirja teel ühendust aadressil info@sportlik.ee Esitage tellimuse number ja enda kontaktandmed. Palun registreeriga tagastamine õigesti, et toodet oleks võimalik tagastada! Ainult registreeritud toodet on võimalik tagastada!

✓ Toode peab olema ostja poolt kasutamata ja kahjustamata;

✓ Toode peab olema kahjustamata originaalpakendis, sealhulgas kaitsekilega või kaitsekinnitusga, mida pole tootelt eemaldatud. Kauba kontrollimiseks vajalikke pakendimuudatusi ei loeta oluliseks kahjustuseks või välimuse kaotamiseks. Tagastatud toodet on keelatud mähkida kleeplindiga või kasutada täiendavaid kleebiseid. Pakend peab sisaldama kõiki selles sisalduvaid pabereid ning selle kasutamise ja kokkupanemise juhiseid.

✓ Kõik pakendis olevad lisaseadmed, varuosad ja tööriistad tuleb tagastada samal ajal.

Tagasimakseid tehakse ainult siis, kui kõik ülalnimetatud nõuded on täidetud. Vastasel juhul ei saada www.sportlik.ee teile raha tagasi ning toode saadetakse teile tagasi.

DEFEKTIGA TOOTED


Kui tellitud toode on puudusega, või defektiga, proovime probleemi lahendada nii kiiresti kui võimalik. Enamikul juhtudel aitame toote parandada või kui see pole võimalik, asendame selle mõne muu analoogse mudeliga. Kui vahetus pole võimalik, makstakse teile raha tagasi.

Defektiga kauba tagastamiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused:

✓ Tagasimakse registreerimiseks peate meiega kirjalikult ühendust võtma aadressil info@sportlik.ee. Esitage tellimuse number, kontaktandmed ja märkige ära kõik puudused. Ärge mingil juhul proovige toodet tagasi saata ilma toote tagastamise numbrit saamata! Seda aktsepteeritakse ainult siis, kui registreerite oma tagastuse eelnevalt, vältides sellega täiendavat tagastamatu saatmistasu.

✓ Ostja ei tohi toodet kahjustada;

✓ Toode peab olema kahjustamata originaalpakendis, sealhulgas kaitsekile või kaitsekinnitus, mida pole tootelt eemaldatud. Kauba kontrollimiseks vajalikke pakendimuudatusi ei loeta oluliseks kahjustuseks või välimuse kaotamiseks. Tagastatud toode on keelatud mähkida kleeplindiga või kasutada täiendavaid kleebiseid. Pakend peab sisaldama kõiki selles sisalduvaid dokumente ning selle kasutamise ja kokkupanemise juhiseid.

✓ Kõik pakendis olevad lisaseadmed, varuosad ja tööriistad tuleb tagastada samal ajal.

✓ Toode tuleb tagastada koos järgmiste dokumentidega: arve (tavaliselt kasutatakse garantiina) ja tootja antud garantii (kui see on eraldi esitatud).

Tagasimakseid tehakse ainult siis, kui kõik ülalnimetatud nõuded on täidetud. Vastasel juhul ei saada www.sportlik.ee teile raha tagasi ning toode saadetakse teile tagasi. 

TAGASTAMISEGA SEOTUD KULUD


Kui teile on saadetud defektiga toode või kui toode tagastatakse meie süül, katab SPORTLIK kõik tagastamisega seotud saatmiskulud. Muul juhul saatekulusid ei hüvitata.

Tagasimaksed toimuvad 1–2 tööpäeva jooksul alates päevast, mil oleme kauba kätte saanud ja selle üle kontrollinud. Makse kantakse kontole, kust see laekus.

Lisateavet leiate meie teenusetingimustest.

Menu
Ülesse